وقت های تعیین شده

ایمپلنت چیست؟
همه چیز درباره ایمپلنت دندان :
ایمپلنت بهترین راه جایگزینی دندان از دست رفته میباشد قرارگیری ایمپلنت در مرکز دندانپزشکی لونا بدون درد میباشد و اکثر بیماران هیچ دردی حین جایگذاری ایمپلنت حس نمیکنند و در مقایسه با سایر درمان های دندانپزشکی از جمله کشیدن دندان برای مراجعین درمان بسیار راحت تری میباشد.
ایمپلنت فوری:
ایمپلنت فوری دو معنا دارد:
انجام ایمپلنت بلافاصله بعد از کشیدن دندان :
در اکثر مواقع بهترین زمان برای کاشت ایمپلنت دو ماه بعد از کشیدن دندان میباشد اما در شرایطی که زمان برای مراجعین مهم است با درنظر گرفتن شرایط استخوانی اطراف ریشه دندان کشیده شده میتوان بلافاصله بعد از کشیدن دندان ایمپلنت انجام داد .
تحویل روکش ایمپلنت در جلسه کاشت ایمپلنت : در ایمپلنت فوری تحویل روکش ایمپلنت در همان جلسه کاشت ایمپلنت یا حداکثر تا یک هفته میباشد و در اکثر مواقع در یک جلسه انجام میشود .
ایمپلنت یک روزه نیازمند شرایط کلینیکی خاصی میباشد . بهتر است در انجام این نوع ایمپلنت از بهترین ایمپلنت دنیا استفاده گردد . مراحل ایمپلنت فوری با سایر ایمپلنتها تفاوتی ندارد . در دندانپزشکی VIP لونا ایمپلنت فوری انجام میشود.
این ایمپلنت مناسب افراد پر مشغله ، دارای مشاغل مدیریتی و حساس و مراجعین خارج از کشور و یا شهرهای دور میباشد . ‎ایمپلنت بدون جراحی یا ایمپلنت دیجیتال ‎بهترین روش برای کاشت دندان در هفتاد درصد مواقع ایمپلنت دیجیتال میباشد.
‎آیا ایمپلنت بدون جراحی واقعا بدون جراحی هست؟
اگر منظور از جراحی این باشد که لثه با تیغ برش داده نشود و فقط یک سوراخ به اندازه ایمپلنت ایجاد شود بله ایمپلنت دیجیتال در هشتاد درصد مواقع میتواند بدون جراحی باشد، تنها در مواردی در ایمپلنت دیجیتال نیازمند پیوند استخوان باشیم نیازمند برش لثه میباشیم ‎مزایای کاشت ایمپلنت دیجیتال
1. کاهش زمان جراحی
2. کاهش میزان درد بعد از کاشت ایمپلنت
3. کاهش مقدار تورم پس از کاشت ایمپلنت
4. روشی منحصر بفرد برای بیماران دیابتی
5. مناسب ترین روش برای کسانی که سریعا به روکش احتیاج دارند.
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
بعد از ایمپلنت چند روز درد داریم؟ در مرکز دندانپزشکی لونا تمامی مراحل انجام ایمپلنت از تزریق بی حسی تا بخیه زدن به کمک تکنیک های خاص کاملا بدون درد می باشد.
اکثر مراجعین مرکز دندانپزشکی لونا روز بعد از جراحی با مرکز تماس میگیرند و بابت خدمات بدون درد قدردانی میکنند . در این مرکز روش های متعدد جهت کاهش درد استفاده میشود و جراحی ایمپلنت با روشهای بروز دنیا انجام میگیرد . انجام ایمپلنت بدون درد یکی از تعهدات مرکز دندانپزشکی لونا میباشد . همه مراجعین ما متوجه میشوند ایمپلنت دندان دردناک نیست و ترس از درد ایمپلنت دندان یا درد پیوند استخوان دندان بی معنی میباشد.

پست های اخیر

درباره ما

کلینیک دندانپزشکی لونا یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تهران واقع در خیابان فرشته میباشد.این کلینیک با کادر حرفه ای و محیط کاملا استریل و تجهیزات استاندارد در خدمت مراجعین میباشد.

ساعت کاری کلینیک

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۲۰